A Ty kim chciałbyś być?

Siemanko.

Dzisiaj znów seria filmowa.
Chill.
Nie długo będzie też książkowa.
Hope so.

A, że dzisiaj miałam ochotę na akurat taki post i mam fioła na punkcie kina i seriali to..

POSTACI KTÓRYMI CHCIAŁABYM BYĆ (BĄDŹ ODBYĆ Z NIMI POGAWĘDKĘ)

 

  1. DEXTER

Tak. Dexter Morgan to jest to.
Przynajmniej ten z pierwszych sezonów.
Zimny drań, który z dozą ironii opisuje swoje makabryczne zbrodnie.
Czemu lubię Pana Morgana?
Uważam, że był mądrym gościem po prostu. Akceptował siebie takim jakim jest, a po za tym ułomność (psychiczną) wykorzystywał w swoim rozumieniu w dobrym celu.

Zawsze interesowały mnie profile psychologiczne morderców i socjopatów, więc może stąd wynika moja miłość do tej postaci.

Jestem chodzącym paradoksem – odbieram i daje życie. - D.M.

Jeśli tak jak ja, lubisz dreszcz emocji i nie widziałeś Dextera to jak najszybciej nadrabiaj!






2. ARROW

Tutaj już trochę z innej beczki, wkraczamy w sławne uniwersa DC Comics.
O ile dałabym się pociąć za spotkanie z Olivierem Queenem z dwóch pierwszych sezonów Arrow, tak teraz już nie koniecznie.
Jednakże abstrahując od najnowszych sezonów i wracając do samego początku to...

Olivier jest postacią, która swoim introwertycznym charakterem pobija wszystkich (no może oprócz co po niektórych członków uniwersum Naruto ;)
Zamknięty w sobie, silny mężczyzna, owiany tajemnicą.
Która z nas nie chciałaby go spotkać? ;)

Serial przede wszystkim dla fanów komiksów.
Niezmierna szkoda, że idzie w tak słabym kierunku.



3. HARRISON WELLS

Skoro już jesteśmy w uniwersum Arrowa to warto wspomnieć o mojej kolejnej postaci z którą bardzo, bardzo chciałabym móc porozmawiać.
Jest nią oczywiście niejaki Harrison Wells, mózg operacji.
Gość z super potencjałem, zarówno w kreacji Eoborda Thawne jak i siebie samego w drugim sezonie serii Flash.
Jesteś wyjątkowo mądry?
Już mnie pociągasz.





4. KLAUS MIKELSON

Chyba mój ulubiony wampir, choć stworzony w mało "wampirzym" świecie.
Główna postać The Originals, spin offa TVD. (tak wiem, nie brzmi to raczej zbyt zachęcająco dla fanów dobrego kina).
Mimo mojego znikomego zaangażowania w obydwie sagi to postać samego Klausa uwielbiam.
Walczący ze swoimi demonami i często wybierający jednak tą złą stronę wampir jest jedynym powodem dla którego wciąż brnę w TO.





5. SHERLOCK HOLMES

Nie mogło tutaj też zabraknąć postaci samego Holmesa.
Jestem wielką fanką serialowej wersji Holmesa w kreacji Benedicta Cumberbatcha.
Jak pewnie większość fanek, uważam, że dość oryginalna (nie chce powiedzieć brzydka ;) uroda Benedicta idealnie wpasowuje się w klimat serialu.
Z braku czasu nie oglądałam jeszcze wersji Sherlocka z 2009 roku, ani żadnej innej (what a shame), ale z pewnością nadrobię.




6. LAGHERTA LOTHBROK

Nic dodać nic ująć.
Piękna, mądra, kobieta z jajem.
Jak na wikinga przystało nie daje sobie w kasze dmuchać i z szacunku do samej siebie kopie Ragnara w tyłek ku rozpaczy fanek ich wielkiej miłości.
Jest silna, niezależna i wygląda jak milion dolarów.
Kto jej może nie kochać?



7. STEPHEN HOLDER

Do nie dawna kompletnie nieznana mi postać, ale szybko zjednał sobie moją sympatię.
Holder jest detektywem, ma całą masę problemów z którymi stara sobie poradzić.
Nie kryje się z tym, że ma problem z narkotykami i rozwiązywanie trudnych spraw ryje mu beret. Ma jedną kurtkę, tłuste włosy i jest wiecznie niewyspany, ale blisko mu w moim rankingu do Dextera.
Jeśli nie kojarzysz Holdera polecam rzucić okiem na serial Dochodzenie w wersji amerykańskiej.
Bomba.





To na razie tyle, ale post będzie uzupełniany jak tylko ktoś przyjdzie mi do głowy.
#chudydziad pozdrawia


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 komentarze: